söndag 29 augusti 2010

Klas Tisell - har han blivit bög

En utav mina vänner Klas Tisell, Vi snackar om en kille jag skedat tillsammans med och var med och startade Eurojet. För två år sedan gick han ut med att han var bög. Har dom senaste fem åren förstått att det var så ändå. Men det har alltid vart små bög vibbar hela tiden.

För några år sen var det ju spex och fjanterier, inget man direkt tog på allvar.

Men den började komma mer och mer när jag och pappa Pavo hade haft trekant med syrran började han genast att fråga mig "Var Pavos kuk stor eller?" o.s.v. Sådana vibbar helt enkelt.

Jag trodde verkligen jag skulle be Klas fara åt helvete när han gick ut med sin sexualitet. Men han är fortfarande en naturligt nära vän. Äkta vänskap är ingenting som bryts pga av hans sexualitet.

Han har inte gjort några närmande mot mig, eller någon annan i kompisgänget för den sakens skull heller.Tror det är något vi alla, speciellt killar har fått en dill om att "bara för att han är bög tänder han på mig".

Det ironiska är att hans släkting heter Peder Tisell, och Peder betyder bög på jugoslaviska, vilket sammanträffande

Nu är kompisen liksom bara "Bög-Klasse" för alla oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar