söndag 29 augusti 2010

Klas Tisell - Pojkvän som sitter mycket vid datorn..

Jag har ett, vad jag tycker är ett problem..

Det är så att min kille sitter något otroligt mycket vid datorn och det får mig att känna mig lite bortglömd och som han egentligen inte bryr sig om mig..

Iallafall så sitter han i stort sett hela tiden framför datorn när jag är med honom. Han kan sitta i timtals medan jag får sitta på soffan hela tiden och kolla på tv, vilket jag har tröttnat på grymt mycket. Jag känner dessutom som att jag inte vill "klaga" på honom då han berättade för mig innan vi blev tillsammans att hans förra ex klagade alltid på honom och att han mådde dåligt över det och kände att han inte fick göra som han ville.

Han kan komma förbi soffan ibland och pussa på mig eller prata lite, men ändå, man tröttnar att få sitta hela dagarna framför tv.

Vi gör saker tillsammans, som att gå på stan, promenera och då är jag riktigt glad och allt känns underbart, men så fort vi kommer hem så blir det datorn som gäller..

Jag offrar mig mycket för honom. Jag har egna barn sedan tidigare så därför offrar jag mycket tid med dom, vilket jag mår dåligt över.

Men det skulle nog falla honom in att han kanske skulle kunna offra lite tid med, att bara vara med mig istället för sitta vid datorn 10 timmar och sedan vara med mig i 2 timmar..

Hur skulle ni har gjort ifall eran pojkvän gjorde så? Vad skulle ni säga? Göra?

Behöver verkligen hjälp, då jag inte vet vad jag ska göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar