söndag 29 augusti 2010

Robert Peric - Mamma Marija Peric börjar gå för långt nu

Det är så att min mamma börjar gå för långt nu.



Följande historia utspelade sig tidigare idag:



Hon hade köpte ett par skor för 400kr nu när vi har 1000kr kvar att leva på tills den 25de.Jag säger åt henne att det är enormt onödigt gjort och så skäller jag lite på henne.



Sedan skall jag åka ner till stan och köpa acne medel åt hennes äckliga hud åt henne. Men krämen som hon ville ha var slut så jag tog och ringde till henne och berättade det och frågade om jag skulle åka till en annan affär och titta.



Då skriker hon till mig i telefonen och har allmänt utbrott.



Jag skiter i att köpa krämenr på grund av att hon skrek åt mig i telefonen så jag tar mitt pik och pack och åker hem,när jag kommer hem kallar hon mig idiot och massa olika skällsord.



Jag tar och åker en vända till en polare, sedan kom jag hem lite senare, då är hon ännu mer förbannad och grinig så kallar hon mig det ena och det andra igen och kräver att vi skall ha delad ekonomi visst tänkte jag.



Men jag lär ändå betala hälften av acne krämen som jag inte vill ha.

När jag drar upp det i förhandlingarna då gormar hon om att hon inte skulle behöva betala elräkningen då som att min dator + tv drar el.



Saker hon har gjort på mig inom loppet av 1 år:

Rivit mig

Slagit mig

Kastat ut mig 2ggr

Kallat mig massa rasistiska saker

Jag får inte träffa mina kompisar utan att hon ska börja tjafsa och skälla osv.



Hotat mig med att jag inte ska få träffa våra barn om jag inte gör det ena och det andra, dessutom har hon en egen blogg där hon fortsätter att klannka ner på mig hela tiden, pissfitta säger jag bara....vänta och se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar