söndag 29 augusti 2010

Robert Peric - Min syster Irena Peric är otrogen med negrer?

Lite om min situation först, vi bor tillsammans jag och min syster Irena sedan många år.


Vårat förhållande är stabilt men några downs har det varit, nästan alla pga mig. Detta är mitt första riktigt seriösa förhållande kan jag också tillägga. Vi har bara haft 1 jättebråk som var för ett år sedan, mitt fel också. I vanliga fall så bråkar vi aldrig, vi har det väldigt bra tillsammans och jag älskar hon verkligen.

Hon är kristen och har sagt att hon aldrig kan se på folk som att hon ens skulle kunna ha lite snuskiga tankar om att vara med nån annan samtidigt som hon är med mig, utan hävdar att det endast är jag.

Nu till problemet, under gårdagen då hon var magsjuk och var inne på toan länge så tänkte jag att jag skulle kolla i hennes mobil, vilket jag aldrig gjort förut men jag har anledning sen ett konstigt sms nån vecka tillbaka gjort mig nyfiken och lite svartsjuk.

Hennes bästa killkompis skrev lite väl trevligt. Så jag vill läsa det igen.Tycker inte man ska rota i andras saker och så men hon har själv sagt att vi inte har eller ska ha hemligheter för varandra så då borde jag kunna kolla hennes telefon tycker jag.

Väl i inkorgen såg jag nått märkligt, vanligtvis pratar hon ofta men det är hon har fått sms av och jag vet av många av hennes gamla vänner som hon inte ens har kontakt med idag. Men då i inboxen såg jag massa sms med en person jag aldrig hört talas om, nyfiken som jag är öppnade jag ett sms.... till min fasa!

Vet inte vad jag ska tro... hann skriva upp alla sms på datorn och ska nu skriva in dem här. Hjälp mig att tolka detta! Alla sms hon skickar tar hon alltid bort, det har hon alltid gjort så jag vet ej vad hon har svarat.

Har tagit bort killens namn i fråga och döpt honom till Leroy.

061109 20:00

Leroy

Tack Sötnos. Du är en av dem som jag har sparat på mobilen.


061109 21:13

Leroy

När ska vi träffas?


061109 21:23

Leroy

Jag tycker jag har väntat länge nog :>

börjar bli galen


061109 21:27

Leroy

Men jag vill inte hoppa på dig direkt :]


061109 21:32

Leroy

Jag hade tänkt att vi ska träffas och göra det igen i bilen.


061109 21:38

Leroy

Vi gör det till något riktigt bra :]


061109 22:24

Leroy

Nu nu nu.


071109 00:00

Leroy

Längtar längtar längtar.


241209 15:00

Leroy

Detsamma sötnos. Jag får väl se ifall jag får vad jag önskar mig. Ha en bra julafton.


241209 22:59

Leroy

Jag önskade dig, och jag fick dig inte..


241209 23:11

Leroy

Jag vill ha hela dig.


Hur ska jag tolka detta? Har haft en klump i magen ända sen jag läste dem, fick typ hjärtklappning igår och har inte vågat fråga henne än vem det är, för jag har varit i hennes telefon utan att hon vet om det också.

Vet inte hur jag ska lägga upp det eller så om jag ska prata med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar