söndag 29 augusti 2010

Robert Peric - gaskammare i badet

Efter mycket tänkande sista tiden så har jag kommit på en konspirationsteori men jag måste ta upp den och se om andra har gjort liknande observationer.

Det senaste halvåret har dom byggt om gymmet i källaren av det lokala badet till ett skyddsrum. Först kan man ifrågasätta vilket hot man vill bygga ett skyddsrum emot? Sedan så har dom i flera månader byggt på taket och borrat ner ledningar mellan simhallen och kommunhuset.

I taket på gymmet hänger nu ett "ventilationssystem" som inte verkar vara inkopplat till något men ser ut som det skall vara inkopplat till någon form av maskin senare. Jag kan inget om ventilering men rören har smala pipar som sticker ut med en meters mellanrum och jag får bara en känsla av att dom skall spruta in gas och att det hela nu ser ut som en gaskammare.

Detta har gjort mig illa till mods länge men i dag så har dom gjort en ny installation som fick mig att skriva detta inlägg.

På utsidan sitter nu två metallbehållare tätt ihop med texten Saltsyra på den ena och natriumhypoklorit på den andra. Jag googlade ämnena när jag kom hem och fick reda på att det självklart finns en "naturlig" förklaring och det är att det är vanliga ämnen för att rena och balansera vattnet i bassänger.

Men att ämnena absolut inte får komma i kontakt med varandra. Därför att då bildas klorgas! Klorgas råkar vara just det man använde för att gasa ihjäl judarna.

Är jag paranoid eller finns det en chans att olika entreprenörer runt om i landet ovetandes bygger gaskammare åt den nya världsordningen?

Har någon annan sett liknande ombyggnationer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar