söndag 29 augusti 2010

Robert Peric - jag har blivit knäpp

Skulle uppskatta lite heta tips kring hur man snabbt kan gå vidare efter ett misslyckande med en kärleksrelation. Är det bättre att träffa folk, försöka roa sig och göra sociala saker än att sitta hemma och gråta, älta, snyfta osv. och därigenom läka såren? Jag har själv svårt att avgöra eftersom det kan vara lite av bägge, dvs. olika från dag till dag. Men ingenting gör mig egentligen lyckligare för stunden.

Mitt problem är att tjejen ifråga är i mina tankar hela tiden. Ingenting verkar göra mig glad just nu, även om det funkar tillfälligt att släppa ut skiten i form av tårar. Jag undviker all kontakt med den här tjejen, eftersom jag är mycket skör inför henne just nu.

Hur gör du med en kärlekssorg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar