söndag 29 augusti 2010

Robert Peric - Psyket och sann drömmar

Jag har tagit droger när jag var yngre men bara cannabis och sobril,(det sista läkemedel).

Jag har haft sann drömmar sen dess.. det låter konstigt säkert, men jag har vetat en dag många saker som kommer hända m.m och så har det blivit så. Jag börjar må dåligt av det här..är det någon som vet vad jag ska göra eller varit med om samma saker???

Min mamma och min momor var deprimerade och sas ha vissa "fömågor " enligt andra som jag inte tror ett dugg på.Sover knappt och drömmer saker som sker,har hört av andra att det kan hända men har aldrig träffat nån själv.

Men om det är som du säger, hur gör man för att sova och glömma?

Har försökt med benzo men det hjäper inte. inte alkohol heller.

Vill bara tillägga att det inte är så jämt, jag har mått mycket psykiskt dåligt som kanske kan vara en orsak till det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar