söndag 29 augusti 2010

Robert Peric - Min kåta syster Irena Peric

Vi hade en porrfilmskväll, syrran o jag. Irena, som min syrra heter, har kvällen till ära klätt upp sig i svart korsett, nätstrumpor med söm och mycket läckra spetstrosor. Vi har smekt och onanerat åt varandra till porrfilmerna och knullat lite emellan varven men vi har hållit oss ifrån orgasmen hela tiden. Vi har sett ett par mycket läckra filmer bla en när en kvinna knullar tre män under en fest. Kvinnan i filmen har knälång kjol och inga trosor, hon förför dom tre männen under sin mans överinseende utan att han är med i själva akten. Min syrra blir mycket kåt av att se en kvinna som tar för sig av andra män medans hennes man passivt tillåter sned stegen.

Irena är mycket nära en orgasm då kvinnans man i filmen äntligen får ta för sig av sin nyknullade otrogna lilla fru som har knullat tre män. Jag slutar knulla Irena när mannen i filmen drar ut sin kuk ur kvinnan. Irena får en enorm orgasm när mannen i filmen sprutar över kvinnan, helt utan att jag rör min kuk i henne. Jag drar mig sakta ur Irena och sätter mig upp i soffan och spolar tillbaka filmen, tittar på Irena som ligger i soffan och slappnar av hon är så vacker.



Det är inte utan att kuken reser sig när Irena antyder att hon skulle vilja med en annan snygg man. Samtidigt som det hugger till av svartsjuka men ju mer jag tänker på det så blir jag bara kåt. Jag försöker tänka mig att kvinnan i filmen är min fru det gör mig otroligt kåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar